NONONFLIX.png

Rijen

15_I.png
Nononflix Overlay.png

Nick van Kuipers, Maxime Wesel, Tanja van Os, Mieke Tuytelaars, Michiel Veuger, Dewi Koster, Koen Ruis, Caroline Buijs, Susanne Schrauwen, Veerle Hermens, Neele van Bedaf, Leanda Hartog, Roy Verhoeven, Babs Levens, Nicole van de Sande, Herman de Wit, Anja Aertse, Marco Overduin, Rik van der Steen, Morten Bach, Valerie Spijkers, Marja Bakker, Astrid Vermeulen, Milou Soeters, Esther van Mook, Manou Bach, Leonore van Kuipers

Tijdens de „Dinnershow‟ waren de bezoekers te gast op de bruiloft van Wesley en Eef. Bruid en bruidegom komen echter uit twee totaal verschillende milieus. De familie van Eef is uitermate netjes en gedistingeerd, terwijl de familie van Wesley erg asociaal is. Beide families zijn bepaald niet blij met de trouwplannen van Wesley en Eef, maar ze proberen toch om de bruiloft zo mooi mogelijk te maken. Een uitdaging die ze gezamenlijk moeten aangaan, iets wat uiteraard voor de nodige problemen zorgt. Zal het allemaal goed komen? Is hun liefde voor „hun Wes en Eef‟ groot genoeg om de weerzin tegen de andere familie te overwinnen? En is de liefde tussen Wesley en Eef sterk genoeg om de bruiloft door te laten gaan? Met mooie, emotionele, stoere en swingende nummers nam „Theatergroep NoNonsense‟ u mee in de voorbereidingen en het verloop van de huwelijksdag, terwijl u ondertussen van een heerlijk 4-gangendiner (of zondagmiddag een 4-gangenlunch) kon genieten. Het publiek was een belangrijke getuige op een heel speciale bruiloft!

NONONSENSE PRESENTEERT

15_T.png