Shows Stichting NoNonsense

Herrie in Verderrie
Teenzz dinsdag

De  Teenzz (basisschool, vanaf 8 jaar) staan in juni 2024 niet alleen in Titanic, maar ook in hun eigen musical Herrie in Verderrie.
Aan het hof van de Sultan is het zeker niet rustig!
Een musical vol woordgrapjes en met hele leuke rollen.
Kom kijken in het Chassétheater naar onze jongste podiumbeesten van de dinsdaggroep.

Vet lekker! Rechthoek.jpg

Vet lekker! Teenzz vrijdag

De  Teenzz (basisschool, vanaf 8 jaar) staan in juni 2024 niet alleen in Titanic, maar ook in hun eigen musical Vet lekker! Een musical om je vingers bij af te likken. Natuurlijk gaat er van alles mis bij deze heerlijke musical, maar Team NNS lost het voor je op! Kom kijken in het Chassétheater naar onze jongste podiumbeesten van de vrijdaggroep.

Logo Titanic.jpeg

Titanic Theatergroep en Youngzz met gastrollen voor
de Teenzz

In het seizoen 2023-2024 werken de groepen aan Titanic, de musical. De Youngzz en de Theatergroep werken samen aan deze productie, waarin ook de Teenzz weer een aandeel mogen leveren.

De musical Titanic vertelt het verhaal van de passagiers en de bemanning van de Titanic, een fantastisch schip op haar eerste reis. De eigenaar van het schip probeert een record te vestigen, wat van directe invloed is op alle bemanningsleden. Ieder gaat er op zijn eigen manier mee om.
Daarnaast toont de musical het klasse-verschil van de reizigers aan boord.
Met vele rollen en prachtige muziek een schitterende musical om in te spelen, maar ook om naar te kijken!

2024-2025 The Pirate Queen

In het seizoen 2024-2025 werken de groepen aan de musical The Pirate Queen van Boublil and Schönberg

The Pirate Queen is een show van de componisten van Les Miserables en Miss Saigon en gebaseerd op het leven van de Ierse Grace O’Malley uit de 16e eeuw. Zij was de dochter van een piratenkoning. We zien  hoe Grace haar grote liefde Tiernan moet opgeven omdat haar clan na haar huwelijk  met piratenzoon Donal samen kan werken tegen de Engelsen.

In Engeland zit net de jonge koningin Elizabeth op de troon, waarvan verwacht wordt dat ze trouwt en een troonopvolger baart. De strijd van de Ierse piraten tegen de Engelse koningin Elizabeth gaat gepaard met prachtige zang, Ierse dans en wapengekletter.

De oudere Youngzz en de Theatergroep werken samen aan The Pirate Queen.

De jongere Youngzz zullen aan een aantal nummers en scenes deelnemen en natuurlijk is er weer een speciale plaats voor alle Teenzz in deze show!

2024-2025 Er was eens...

De  Jongere Youngzz (12-15 jaar) staan in 2025 niet alleen in The Pirate Queen, maar ook in hun eigen musical Er was eens... Onder leiding van Nick van Kuipers (zang en regie) en Mark Zielhorst (dans) wordt gewerkt aan een musical met meerstemmige zang en een hoger niveau dans dan bij de Teenzz.

Wat als je een prins bent en je koningin-moeder vindt geen enkele prinses goed genoeg voor jou? En wat als er dan een prinses opduikt die zeker niet aan het plaatje voldoet? Dan komt er list en bedrog aan te pas!

NoNonsense brengt iedereen in koninklijke sferen met een over-de-top sprookje vol humor, zang, dans en spel.