Shows Stichting NoNonsense

26 januari '25 NoNonsense laat van zich horen

In het seizoen 2024-2025 werken de groepen aan hun eigen musical en aan de gezamenlijke musical The Pirate Queen.
Alle leden geven een voorproefje van deze shows in het Belcrumhuis in Breda. De kaartverkoop voor deze middag moet nog starten.

NoNonsense laat van zich horen.jpg

2024-2025 The Pirate Queen

In het seizoen 2024-2025 werken de groepen aan de musical The Pirate Queen van Boublil and Schönberg

The Pirate Queen is een show van de componisten van Les Miserables en Miss Saigon en gebaseerd op het leven van de Ierse Grace O’Malley uit de 16e eeuw. Zij was de dochter van een piratenkoning. We zien  hoe Grace haar grote liefde Tiernan moet opgeven omdat haar clan na haar huwelijk  met piratenzoon Donal samen kan werken tegen de Engelsen.

In Engeland zit net de jonge koningin Elizabeth op de troon, waarvan verwacht wordt dat ze trouwt en een troonopvolger baart. De strijd van de Ierse piraten tegen de Engelse koningin Elizabeth gaat gepaard met prachtige zang, Ierse dans en wapengekletter.

Het musicalteam en de Musicalgroep werken samen aan The Pirate Queen.

De Musicalyoungs zullen aan een aantal nummers en scenes deelnemen en natuurlijk is er weer een speciale plaats voor alle Musicalkiddies en Musicalkiddo's in deze show!

2024-2025 Er was eens...

Logo Er was eens-Musicalyoungs.png
De  Musicalyoungs (12-15 jaar) staan in 2025 niet alleen in The Pirate Queen, maar ook in hun eigen musical Er was eens... Onder leiding van Nick van Kuipers (zang en regie) en Mark Zielhorst (dans) wordt gewerkt aan een musical met meerstemmige zang en een hoger niveau dans dan bij de Musicalkiddies en Musicalkiddo's.

Wat als je een prins bent en je koningin-moeder vindt geen enkele prinses goed genoeg voor jou? En wat als er dan een prinses opduikt die zeker niet aan het plaatje voldoet? Dan komt er list en bedrog aan te pas!

NoNonsense brengt iedereen in koninklijke sferen met een over-de-top sprookje vol humor, zang, dans en spel.

2024-2025 Griezelen en Gruwelen

De Musicalkiddies van de dinsdag gaan werken aan de musical Griezelen en de Musicalkiddo's van de vrijdag aan de musical Gruwelen. We gaan dus in het nieuwe jaar bij beide groepen griezelen en gruwelen. Uw hart zal een tikje sneller kloppen bij deze spookachtige shows, waarbij er natuurlijk ook wel wat te lachen valt… maar door wie?????? Durft u het aan om te komen kijken in 2025?