2007_TG2.jpg

Stichting NoNonsense

Na een enorm succesvolle musicalproductie in Rijen, door Theatergroep NoNonsense, is er halverwege 2007 het plan ontstaan om een platform

te creëren voor gedreven amateurs. De enorme vraag naar amateur-

musicals met professionele begeleiding deed Joost de Jong en DJ Jansen,

de initiatiefnemers die zelf succesvol waren in het musicalvak, beslissen

om Stichting NoNonsense in het leven te roepen. Sinds 2013 geven we

ook lessen in Breda.

Inmiddels zijn er diverse oud-leden een opleiding gaan volgen voor dit vak

aan de Fontys Hogeschool voor de Kunsten, Frank Sanders Academie,

ROC Artiest en de MAF. Sommigen staan inmiddels in professionele

producties. Ook docenten die gewerkt hebben bij onze stichting zijn daar

te zien.

24.JPG

Stichting NoNonsense begeleidt ambitieuze, gedreven amateurs van 8 tot 99 jaar die het maken van theater, maar musical in het bijzonder als een passie ervaren.

Titanic-avondvoorstelling (2 van 217)_ed

Stichting NoNonsense streeft naar het maken van hoogwaardige musicals.

Bij stichting NoNonsense vindt de begeleiding van de deelnemers uitsluitend plaats onder professionele begeleiding.

Stichting

Na het vertrek van Joost en DJ in 2010 is er een gedreven bestuur opgestaan dat alle deelnemers van NoNonsense de kans biedt te schitteren in een productie. Inmiddels zijn er meer dan 20 oud-leerlingen een beroepsopleiding gaan volgen in deze richting en heeft een aantal van hen in professionele musicals en opera's gepeeld.

De stichting werkt met vrijwilligers op het gebied van financiën, sponsoring, werving/publiciteit, kleding, decor, activiteiten en de website. Ook voor de voorstellingen zelf zijn vrijwilligers actief, bijvoorbeeld bij de grime. Indien u interesse hebt in vrijwilligerswerk bij Stichting NoNonsense, stuur ons dan een berichtje.

Het seizoen van Stichting NoNonsense is gelijk aan het basisschooljaar. Tijdens reguliere schoolvakanties wordt geen les gegeven. Voor meer informatie kunt u mailen naar info@stichtingnononsense.nl

IMG_4319_edited.jpg

Eline van Weegen

Nick van Kuipers

Sponsoring

Muziektheatershows zijn populair onder een groot publiek en rondom de shows zijn tal van presentatiemogelijkheden en voordelen voor uw bedrijf.

Heeft u interesse? Neem dan contact met ons op via info@stichtingnononsense.nl. Wij bedanken onze sponsors hartelijk voor hun bijdrage!

Vriend worden van Stichting NoNonsense

Eerste klasse sponsors

'tVat.png

't Rijens Vat

’t Rijens Vat is een sfeervol café met een opvallende biljart- en feestzaal. Het café is een waar BierParadijs. Ook hebben zeeen uitgebreide nieuwe wijn- en borrelhapjes kaart. In het voorjaarsseizoen kunt u bij goed weer in het weekend ook op ons terras genieten van een heerlijk drankje en hapje.

​

Verder hebben we in ’t café 2 dartborden en een pooltafel en in de zaal 4 biljarts. .

’t Rijens Vat is ook de plaats waar u terecht kunt voor feesten en partijen. Daarnaast kunt u ook bij ons terecht voor vergaderingen, presentaties, koffietafels en de populaire high beer/high wine. Hier kunt u heerlijk genieten van onze hapjes en drankjes van onze uitgebreide kaart.

Café ’t Rijens Vat The place to Beer!

Roza Vastgoed

Roza Vastgoed en onderhoud is gevestigd in Culemborg. In de afgelopen jaren hebben wij ons dienstenaanbod flink uitgebreid. Van een schildersbedrijf hebben wij ons verbreed en verdiept tot een strategische, full-service vastgoedpartner, met de expertise om grote projecten integraal aan te nemen en perfect op te leveren.

Tweede klasse sponsors

Hoeve Karolina logo[15095].jpg

Hoeve Karolina

Hoeve Karolina is een akkerbouwbedrijf met schapen. Het bedrijf teelt aardappelen, uien, suikerbieten, sperziebonen en tarwe. Hoeve Karolina is een hecht familiebedrijf.

4 generaties Breure hebben Hoeve Karolina hebben gemaakt tot wat zij nu is.

Je kunt een rondleiding aanvragen bij het bedrijf, dat gevestigd is in Dinteloord.

De lammetjesstal is een aanrader. Kijk voor meer informatie  op de website van Hoeve Karolina.

logo Puzzelmysterie_edited.jpg

Rijen                                    Rijen                                     Breda                                 Breda                                          Oosterhout

Met korting tijdens de voorstellingen

Derde klasse sponsors