2007_TG2.jpg

NoNonsense

Na een enorm succesvolle musicalproductie in Rijen, door Theatergroep NoNonsense, is er halverwege 2007 het plan ontstaan om een platform te creëren voor gedreven amateurs. De enorme vraag naar amateurmusicals met professionele begeleiding deed Joost de Jong en DJ Jansen, de initiatiefnemers, beslissen om Stichting NoNonsense in het leven te roepen. Sinds 2013 geven we ook lessen in Breda.

Doelstellingen

Doelstelling02.png

Stichting NoNonsense begeleidt ambitieuze, gedreven amateurs van 9 tot 60 jaar die het maken van theater, maar musical in het bijzonder als een passie ervaren.

Doelstelling01.png

Stichting NoNonsense streeft naar het maken van hoogwaardige musicals.

Doelstellling03.png

Bij stichting NoNonsense vindt de begeleiding van de deelnemers uitsluitend plaats onder professionele begeleiding.

Stichting

Na het vertrek van Joost en DJ in 2010 is er een gedreven bestuur opgestaan dat alle deelnemers van NoNonsense de kans biedt te schitteren in een productie. Inmiddels zijn er meer dan 20 oud-leerlingen een beroepsopleiding gaan volgen in deze richting en heeft een aantal van hen in professionele musicals en opera's gepeeld.

De stichting werkt met vrijwilligers op het gebied van financiën, sponsoring, werving/publiciteit, kleding, decor, activiteiten en de website.

Het seizoen van Stichting NoNonsense is gelijk aan het basisschooljaar. Tijdens reguliere schoolvakanties wordt geen les gegeven. Voor meer informatie kunt u mailen naar info@stichtingnononsense.nl

Petticoat_02.jpg

Leonore_edited.jpg

Leonore van Kuipers

Deborah_edited.jpg

Deborah van der Meere

Penningmeester

Commissies

36272d9f-57b5-4bc6-91c1-1978bd8ad20c.JPG

PR Commissie

Leonore van Kuipers, Nick van Kuipers, Deborah van der Meere, Willem Pasterkamp en Iris Stougie

221a7528-156a-4baf-a153-4f9042523583.JPG

Decor Commissie

Leon Bronckers, Francien van Dijk, Dusty Heijnen, Demi Hense, Leonore van Kuipers, Nick van Kuipers, Deborah van der Meere, Willem Pasterkamp, Christan Peters en Dominiek van Os

09ece529-80f8-4e5f-bc08-8490a9c4fbcb.JPG

Kleding Commissie

Francien Van Dijk, Lieve Geurts, Dusty Heijnen, Demi Hense, Leonore van Kuipers, Nick van Kuipers, Deborah van der Meere,   Willem Pasterkamp en Nynke Tilstra

e860e76c-abe6-4146-a164-9723bb09e505_edited.jpg

Leuke Dingen Dag Commissie

Dusty Heijnen, Leonore van Kuipers, Deborah van der Meere, Dominiek van Os, Nynke Tilstra en Sam de Vos

Sponsoring

Muziektheatershows zijn populair onder een groot publiek en rondom de shows zijn tal van presentatiemogelijkheden en voordelen voor uw bedrijf.

Heeft u interesse? Neem dan contact met ons op via info@stichtingnononsense.nl. Wij bedanken onze sponsors hartelijk voor hun bijdrage!

Vriend worden van Stichting NoNonsense
'tVat.png

't Rijens Vat

’t Rijens Vat is een sfeervol café met een opvallende biljart- en feestzaal. Het café is een waar BierParadijs. Ook hebben zeeen uitgebreide nieuwe wijn- en borrelhapjes kaart. In het voorjaarsseizoen kunt u bij goed weer in het weekend ook op ons terras genieten van een heerlijk drankje en hapje.

Verder hebben we in ’t café 2 dartborden en een pooltafel en in de zaal 4 biljarts. .

’t Rijens Vat is ook de plaats waar u terecht kunt voor feesten en partijen. Daarnaast kunt u ook bij ons terecht voor vergaderingen, presentaties, koffietafels en de populaire high beer/high wine. Hier kunt u heerlijk genieten van onze hapjes en drankjes van onze uitgebreide kaart.

Café ’t Rijens Vat The place to Beer!

AACircle.png

Asteroid Agency

Laat je bedrijf opvallen door de kracht van sociale media. Asteroid Agency staat klaar om jouw bedrijf te lanceren doormiddel van merkidentiteiten, grafisch design, webdesign en social media marketing. Vergeet volgers, likes en shares en focus op jouw authentieke stem door het vertellen van jouw eigen verhaal.

Stichting NoNonsense werkt samen met Willem van Asteroid Agency voor een vernieuwde digitale uitstraling die écht bij de doelen van de theaterstichting past.

Kom in contact met Willem via contact@asteroidagency.nl

roem00.png

Roem

Als een van Nederlands meest internationaal bekende Drag Queens is Roem flink aan de weg aan het timmeren. Ze is bekend Drag Race Holland seizoen 1, haar opvallende sociale media en verschillende TV verschijningen zoals de alleskunner en de tv kantine.

Roem is te boeken voor fotoshoots, campagnes en evenementen.

contact@roem.to