15_I.png
Nononflix Overlay.png

Voor het eerst in de geschiedenis van Stichting NoNonsense zullen alle drie de groepen van de stichting deelnemen aan deze musical.
De Teenzz (basisschool) en de Youngzz (middelbare school) repeteren in Breda, de Theatergroep (18 jaar en ouder) repeteert in Rijen en trekt deelnemers uit de hele regio. Samen zullen zij met veel enthousiasme onder leiding van Nick van Kuipers en Mark Zielhorst, ervaren docenten uit het vak, vormgeven aan Urinetown (Zeikstad).

Urinetown, de musical, vertelt het verhaal van een absurd grauw stadje waar water schaars is. Privétoiletten zijn verboden en de openbare toiletten worden beheerd door een bedrijf, onder leidng van de boosaardige Kleinhart, dat alle WC'S uitbaat voor torenhoge prijzen. Bobbie Goud is klaar met deze tiran en spoort het volk aan tot opstand. Maar de situatie wordt ingewikkeld als hij verliefd wordt op Lot, de dochter van de geldlustige toiletbaas.
De Teenzz, Youngzz en de Theatergroep staan in juni 2023 in het Chassétheater in Breda.

15_T.png

NONONSENSE PRESENTEERT

NONONFLIX.png

Bent u benieuwd welke shows de Theatergroep heeft gedaan? Klik dan op ons archief.