Gratis proeflessen

Altijd al musicallessen willen volgen? Maar de twijfel gehad of het iets voor jou is? Kom er tijdens onze twee gratis proeflessen achter dat musicallessen niet alleen inspannend, maar ook ontspannend zijn, dat het heerlijk werkt in een groep omdat je samen werkt aan een eindproduct en dat we samen ook heel veel plezier beleven aan en met elkaar.

Stichting NoNonsense biedt  gratis proeflessen aan voor iedere groep, zodat je de sfeer kunt proeven.

Tot 1 juni werken we online, Daarna hopen we weer samen te kunnen repeteren. Na de vakantie (juli en augustus) werken we door aan de best voorbereide shows ooit in de geschiedenis van Stichting NoNonsense. Er is ook tijd voor solo's voor wie dat wil en speloefeningen. De contributie tot de zomer is gratis (of een vrijwillige bijdrage), dus doe twee lessen mee en kijk of NoNonsense iets voor je is.

De Teenzz (basisschool vanaf 8 jaar)) werken aan een complete musical met musicalnummers en scènes. Daarnaast is er ruimte voor improvisatie en eigen invulling.

De lessen voor de Teenzz zijn van 16.30-18.30 uur op vrijdag in het Belcrumhuis, Pastoor Pottersplein 12 4815 BC Breda

Volg twee gratis proeflessen om te kijken of de Teenzz van NoNonsense ook voor jou de plek voor musicallessen is.

Aanmelding voor de proeflessen kan via info@stichtingnononsense.nl

Je mag je natuurlijk ook meteen opgeven..Dat kun je hier doen.

Teenzz

De Youngzz (middelbare schoool) werken aan een complete musical.

Daarnaast is er ruimte voor improvisatie en eigen invulling.

De lessen voor de Youngzz zijn van 18.45-21.15 uur op vrijdag in het Belcrumhuis, Pastoor Pottersplein 12 4815 BC Breda

Volg twee gratis proeflessen om te kijken of de Youngzz van NoNonsense ook voor jou de plek voor musicallessen is.

Aanmelding voor de proeflessen kan via info@stichtingnononsense.nl

Je mag je natuurlijk ook meteen..Dat kun je hier doen.

Youngzz

De Theatergroep (18 t/m 99 jaar) werkt aan een complete musicalshow.

Daarnaast is er ruimte voor improvisatie en eigen invulling.

De lessen voor de Theatergroep zijn van 19.30-22.30 uur op woensdag in Café 't Rijens Vat, Julianastraat 112 in Rijen (om de hoek bij Station Gilze-Rijen).

Volg twee gratis proeflessen om te kijken of de Theatergroep van NoNonsense ook voor jou de plek voor musicallessen is.

Aanmelding voor de proefles kan via info@stichtingnononsense.nl.

Je mag je natuurlijk ook meteen opgeven. Dat kun je hier doen..

Theatergroep

• facebook-square