1/5

Voor het seizoen dat start in september 2022 kun je je nu aanmelden.  Vul snel het aanmeldformulier in, dan mailen wij je met de informatie die je nodig hebt.

STICHTING NONONSENSE zoekt castleden voor URINETOWN!

We mogen bekend maken dat Stichting NoNonsense in 2023 het Chassétheater in Breda om zal toveren tot Urinetown!

Voor het eerst in de geschiedenis van Stichting NoNonsense zullen alle drie de groepen van de stichting deelnemen aan deze musical.

De Teenzz (basisschool) spelen een gedeelte van de show en hebben daarnaast hun eigen musical.

De Youngzz (middelbare school) en de Theatergroep (18 jaar en ouder) zullen samen  met veel enthousiasme onder leiding van Nick van Kuipers en Mark Zielhorst, ervaren docenten uit het vak, vormgeven aan Urinetown (Zeikstad).

Urinetown, de musical, vertelt het verhaal van een absurd grauw stadje waar water schaars is. Privétoiletten zijn verboden en de openbare toiletten worden beheerd door een  bedrijf, onder leiding van de boosaardige Kleinhart, dat alle WC'S uitbaat voor torenhoge prijzen. Bobbie Goud is  klaar met deze tiran en spoort het volk aan tot opstand. Maar de situatie wordt ingewikkeld als hij verliefd wordt op Lot, de dochter van de geldlustige toiletbaas.

In 2023 kan ook JIJ spelen in dit humoristische verhaal over hebzucht, liefde, corruptie, revolutie. Het zit boordevol knipogen naar beroemde musicals als Les Miserables en West Side Story.

Urinetown belooft een fantastische productie te worden met opnieuw een van de meest grote casts tot op heden in de geschiedenis van Stichting NoNonsense. En daar hoor jij bij! Meld je vandaag nog aan via het contactformulier onderaan deze pagina!

UT_Verticaal.png

De (gratis) proeflessen voor het komend seizoen zijn op:

Teenzz (bassischool)                15 juli van 16.30 uur-18.30 uur in het Belcrumhuis aan het Pastoor Pottersplein 12 in Breda.

Youngzz (middelbare school) 15 juli van 18.45 uur-21.15  uur in het Belcrumhuis aan het Pastoor Pottersplein 12 in Breda.

Theatergroep (18 jaar en ouder) 13 en 20 juli van 19,30 uur-22.30 uur in café 't Rijens Vat, Julianastraat 112 in Rijen.

Meld je aan!

arrow&v

Bedankt voor je aanmelding! We zullen je binnenkort berichten.

Niets binnen? Check even je spambox.