Gratis proeflessen

Altijd al musicallessen willen volgen? Maar de twijfel gehad of het iets voor jou is? Kom er tijdens onze twee gratis proeflessen achter dat musicallessen niet alleen inspannend, maar ook ontspannend zijn, dat het heerlijk werkt in een groep omdat je samen werkt aan een eindproduct en dat we samen ook heel veel plezier beleven aan en met elkaar.

Stichting NoNonsense biedt  gratis proeflessen aan voor iedere groep, zodat je de sfeer kunt proeven.

Na de vakantie (juli en augustus) werken we weer aan nieuw shows. Er is ook tijd voor solo's voor wie dat wil, dans en speloefeningen tijdens de proeflessen. We vinden het heel gezellig om nieuwe leden te verwelkomen, dus doe mee en kijk of NoNonsense iets voor je is.

Mooi zo! logo.png

De Teenzz (basisschool vanaf 8 jaar)) werken aan de musical Mooi zo!, een humoristische musical waarin de Teenzz zich van hun beste kant laten zien.

De lessen voor de Teenzz zijn van 16.30-18.30 uur op vrijdag in het Belcrumhuis, Pastoor Pottersplein 12 4815 BC Breda

Volg twee gratis proeflessen om te kijken of de Teenzz van NoNonsense ook voor jou de plek voor musicallessen is.

Aanmelding voor de proeflessen kan via info@stichtingnononsense.nl

Je mag je natuurlijk ook meteen opgeven..Dat kun je hier doen.

Teenzz

Logo 15.jpeg

Youngzz

De Youngzz (middelbare school) werken aan een complete musical. Zij presenteren samen met de Theatergroep de show 15, een groots opgezette familieshow vanwege het 15-jarig bestaan van NoNonsense.

De Youngzz en Theatergroep repeteren apart en voegen aan het eind van het seizoen de show samen.

De lessen voor de Youngzz zijn van 18.45-21.15 uur op vrijdag in het Belcrumhuis, Pastoor Pottersplein 12 4815 BC Breda

Volg twee gratis proeflessen om te kijken of de Youngzz van NoNonsense ook voor jou de plek voor musicallessen is.

Aanmelding voor de proeflessen kan via info@stichtingnononsense.nl

Je mag je natuurlijk ook meteen opgeven ... Dat kun je hier doen.

Theatergroep

De Theatergroep (18 t/m 99 jaar) werkt aan een complete musicalshow.

De lessen voor de Theatergroep zijn van 19.30-22.30 uur op woensdag in Café 't Rijens Vat, Julianastraat 112 in Rijen (om de hoek bij Station Gilze-Rijen).

Volg twee gratis proeflessen om te kijken of de Theatergroep van NoNonsense ook voor jou de plek voor musicallessen is.

Aanmelding voor de proefles kan via info@stichtingnononsense.nl.

Je mag je natuurlijk ook meteen opgeven. Dat kun je hier doen..