NONONFLIX.png

Breda

15_I.png
Nononflix Overlay.png

Maud van Alten, Willem Pasterkamp, Francien van Dijk, Christan Peters, Dominiek van Os, Deborah van der Meere, Tobias Jansen, Nynke Tilstra, Chantal Pasker, Anoek Mosch, Leonore van Kuipers, Dusty Heijnen, Sam de Vos, Pepijn van Gurp, Silke Kuijs, Tess Klijn, Iris Stougie, Jasmijn Tolbert, Roos Suijerkbuijk, Jasmijn Simonis, Jasmin Baig, Shirin Baig, Lieke Monden, Lieve Geurts, Ilana Vos, Bibi Helmer, Rebecca Giampietro, Demi Hense, , Feelinde Hermans, Lisa Renne, Tess Schouten, Femke Tadema, Eline van der Weegen, Kaila Verhees en Charlotte Westphall.

Stichting NoNonsense geeft al 15 jaar musicalles. Daarom staan de Youngzz en de Theatergroep samen in een wervelende familieshow ‘15’. Deze zelfgeschreven musical neemt je mee terug de schoolbanken in naar een klaslokaal waarin je je ogen uitkijkt. Ga mee op een magisch avontuur vol prinsen, prinsessen en een circus vol acrobaten. Toch staat niet iedereen in dit verhaal te popelen om deze fantasie te beleven. Alleen samen kunnen de leerlingen dit sprookje redden.

Ontdek show '15' deze zomer in Breda!

NONONSENSE PRESENTEERT

15_T.png