Theatergroep

Vanaf 18 jaar​

Deze groep is toegankelijk voor volwassenen van 18 tot en met 99 jaar.
Mensen met passie voor theater die een flinke uitdaging zoeken, maar ook ter ontspanning wel eens in een echte musicalshow willen spelen, onder professionele begeleiding, krijgen hier een jaar de kans om uiteindelijk te schitteren in een musical van formaat. Het karakter van “opleiding” verdwijnt niet zozeer, maar hier ligt meer de nadruk op het eindproduct: de musical! Deze zal meermaals worden uitgevoerd in een theater. Daarnaast zullen we af en toe optreden in andere gelegenheden.
Of je nu meer talent hebt in zang, in dans of juist in toneel, wij kunnen de uitdaging bieden die jou past, zodat jij binnen de grenzen van jouw kunnen, zult stralen, terwijl je beseft hoeveel je dat jaar geleerd hebt en hoe jij jouw grenzen hebt kunnen verleggen.
Musical is onzes inziens leeftijdsloos en cliché maar waar: “Je bent nooit te oud om te leren!” We verwachten van deze leden dat zij thuis partijen en dansen bijhouden.

Groepsfoto Theatergroep 2021.png

Theatergroep

Lestijden

Theatergroep NoNonsense

Woensdag van 19.30-22.30 uur.
Café 't Rijens Vat, Julianastraat 112 in Rijen

(om de hoek bij station Gilze-Rijen).

Kosten: €495 ineens of €52,50 per maand (10 maanden lang), met Bredapas €150 korting

lesperiode van september t/m juni

Docententeam:

Nick van Kuipers en Mark Zielhorst

Volgend jaar presenteert de groep in samenwerking met de Youngzz de show 15, een groots opgezette familieshow vanwege het 15-jarig bestaan van NoNonsense.

De Theatergroep repeteert iedere woensdag.

Wil jij  ook bij de groep? Geef je snel op. Je bent van harte welkom.

Doe mee met twee gratis proeflessen, kijk daarvoor hier.

Logo 15.jpeg
Musicalles en workshops
MELD JE AAN!​​​

NoNonsense is steeds weer op zoek naar nieuw talent met een passie voor theater. Wacht niet langer en sluit je aan!