8 t/m 13 jaar​

Deze groep is toegankelijk voor kinderen/tieners van 8 tot en met 13 jaar (basisschool). Tijdens dit theaterseizoen, gelijk lopend met een schooljaar, zullen de kinderen in aanraking komen met de disciplines van muziektheater: zang, dans en toneel/drama. Onder professionele begeleiding wordt er toegewerkt naar een eindpresentatie in de vorm van een musical of een voorstelling waarin bovengenoemde vakken geïntegreerd zijn. Zo leren kinderen niet alleen hun talenten kennen of verder ontplooien, ze worden zich ook bewuster van lichaamstaal, nonverbale communicatie, hun (on-)zekerheden of punten van persoonlijke groei en uitdaging. Zo leren ze dat er behalve talent ook veel te winnen valt door juiste scholing, goede techniek en inspanning.
Op het gebied van zang leren kinderen zangtechnieken, ademhalingsoefeningen en hoe je een solo brengt.
Op het gebied van drama zal er techniek worden bijgebracht, zoals het werken met subteksten, tekstbehandeling, maar zeker ook spraak, juist stemgebruik en verschillende stemkleuren. Het lichaam en de stem zijn tenslotte instrumenten waarmee je jouw spel leert overbrengen.
Op het gebied van dans en beweging worden er diverse dansen aangeleerd. Bovenal staat ook dat we veel plezier hebben met elkaar.
Aan het eind van het schooljaar zal een presentatie gegeven worden, zodat zichtbaar wordt wat er in een jaar geleerd is. Het hele jaar werken we hier naartoe.

Teenzz

Repetitietijden:

Teenzz Breda:

Vrijdag 16.30-18.30 uur, Belcrumhuis, Pastoor Pottersplein 12 4815 BC Breda

Kosten: €295 ineens of €32,50 per maand (10 maanden), via het Jeugdcultuurfonds is de contributie gratis na aanvraag.

lesperiode van september t/m juni

Docententeam:

Nick van Kuipers, Roos Suijkerbuijk en Danae Wilmington

We werken aan de musical Op schoolkamp, uitvoering juni 2021 in het Chassétheater in Breda.

Teenzz

Kom jij ook bij de Teenzz? We repeteren iedere vrijdag en werken dan aan zang, dans en spel.

Wil jij meedoen? Geef je dan snel op.

Doe mee met een gratis proefles, kijk daarvoor hier.

Iedereen met een passie voor musical, kan zich aanmelden om bij NoNonsense.

Wacht niet langer en meld je aan!

GROEPEN

MELD JE AAN!​​​