Groepsfoto Teenzz 4.JPG

Stichting NoNonsense

Na een enorm succesvolle musicalproductie in Rijen, door Theatergroep NoNonsense, is er halverwege 2007 het plan ontstaan om een platform te creëren voor gedreven amateurs. De enorme vraag naar amateurmusicals met professionele begeleiding deed Joost de Jong en DJ Jansen, de initiatiefnemers, beslissen om Stichting NoNonsense in het leven te roepen. Sinds 2013 geven we ook lessen in Breda.

Stichting NoNonsense heeft de volgende doelstellingen:

• Het begeleiden van ambitieuze, gedreven amateurs van 8 tot ongeveer 58 jaar die  het maken van theater, maar musical in het bijzonder, als een passie ervaren.

• Het maken van hoogwaardige musicalproducties.

• De begeleiding van de deelnemers vindt uitsluitend plaats onder professionele leiding.

Na het vertrek van Joost en DJ in 2010 is er een gedreven bestuur opgestaan dat alle deelnemers van NoNonsense de kans biedt te schitteren in een productie. Inmiddels zijn er meer dan 20 oud-leerlingen een beroepsopleiding gaan volgen in deze richting en heeft een aantal van hen in professionele musicals en opera's gepeeld.

De stichting werkt met vrijwilligers op het gebied van financiën, sponsoring, werving/publiciteit, kleding, decor, activiteiten en de website.

Het seizoen van Stichting NoNonsense is gelijk aan het basisschooljaar. Tijdens reguliere schoolvakanties wordt geen les gegeven. Voor meer informatie kunt u mailen naar info@stichtingnononsense.nl

Aanmelden voor de musicallessen kan via ons aanmeldingsformulier, gebruik het invulveld op deze website. Klik hiervoor hier voor de Teenzz en Youngzz en hier voor de Theatergroep.